Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



12.5.07

Nog wat scrapwerk...

Ik had nog een aantal lootjes liggen die ik laatst gemaakt heb. Helemaal vergeten te showen...
Ik had met een uitdaging van Jo-Anne hele leuke rubons gewonnen (o.a., want het was een megarak!!)en ik wist meteen dat ik er eentje MOEST gebruiken bij deze foto's. Ik moest wel even spitten naar de foto's, maar ze zijn gewoon zoooo leuk. Dafni deed het trouwens helemaal spontaan en daarna hebben ze dus een uurtje samen zitten oefenen, hahaha



















Een doordaging van Jolanda, zelf transparant sheet bewerken en gebruiken:


















De volgende is n.a.v. een sketch:



















En de laatste: de scrap-mee opdracht, gebruik een enkel, saai, overgebleven velletje papier:

0 reacties: