Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



10.5.07

Het terras is bijna af....

Gisteren heb ik heel hard gewerkt aan ons terras. Vandaag wil ik eigenlijk flink verdergaan, maar heb zo weinig energie. Was ook weer zo'n gekke dag... Phaidra voor het eerst weer naar school. Rotweer vanmorgen, met de auto, file voor de school, toch nog te laat... Bah...
Toch nog wat tegels gelegd toen het weer droog was, maar was meteen moe, na drie stoeptegels als... dat schiet niet op dus.
Richard ging Phaidra halen en ik ging alvast tafel dekken voor de lunch, Dymion zat al, Dafni was nog even aan het spelen. Komt de buurvrouw aanbellen, dat mijn buufvriendinnetje was flauwgevallen. Lekker ding, die besluit gewoon even de stoep van wat dichterbij te bestuderen. Wel schrikken natuurlijk, want ze was wel met haar kindjes, ze had ze net opgehaald... Gelukkig waren er veel buren die even hulp aanboden. Het is hier ook gewoon zo'n topbuurt!!!!
Nou ja... eenmaal wat opgeknapt en een colaatje en peukie verder, werd ze weer een beetje bijdehand en bedacht dat ze nog boodschappen moest doen. Ik heb Phaidra gelukkig thuisgehouden 's middags, dus ik rij met haar naar een winkelcentrum waarvan we niet helemaal wisten waar het was... ahum... het is gelukt!!!!
Gauw terug, want haar kindjes moesten weer van school gehaald worden.
En dan gauw achter de compu, want vanavond is het digicrop en ik moest nog een werkbeschrijving maken van het project wat we gaan doen. Hoezo alles op het laatste moment???? Tjonge...
En nou kijk ik naar buiten en het is nog steeds lekker weer, dus ik moet eigenlijk nog maar even verder met mijn terras... toch???

Nou ja.... jullie lezen morgen wel of dat gelukt is, hahaha...

0 reacties: