Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



27.1.07

Wat een week....

Wat een ongelofelijk rare week was dit zeg. En dan bedoel ik niet alleen het weer! Richard had maandag late dienst en dan is de dag altijd een beetje ontregeld. Normaal vind het ik het dan wel lekker dat ik lekker kan "overwerken" 's avonds, maar ik was helemaal versleten en heb, toen de kids na een wel hele makkelijke maaltijd in bed lagen alleen maar voor de tv gehangen. Ook lekker...
Dinsdag kreeg ik lunchvisite van een vriendin, wat ff heel gezellig was! Ze had ons huis nog niet gezien, dus kreeg van Phaidra "de tour" haha...
Woensdagochtend vroeg opgestaan, want we gingen naar de "peuter-ouderochtend". Eerst buurmeisje D. naar school brengen en toen een kopje thee in de Knoop. Toen dachten we dat we gingen kokkerellen, maar de Juffen hadden zich niet voorbereid en het werd sporten. Oef, daar hadden we niet op gerekend!!!! Hahahaha, het was erg leuk maar best nog wel vermoeiend... ahum...









Snel terug naar huis, want DE bank zou geleverd worden vanaf elf uur. Ze waren er dus ook rond elf uur!!! Heerlijk!!! Mijn moeder kwam even daarna aan maar ze mocht nog niet op de bank, want ik had hem meteen al in de was gezet en dat moet minimaal twee uur drogen... jammerrrrr haha
Woensdagavond scrappen bij een vriendin en ik was dus pas laat thuis.
Donderdagochtend samen met Monique naar Woonbron, waar we een afspraak hadden over een op te zetten Bewonerscommissie. Dat was een heel goed gesprek waar we echt wat aan hadden. We weten nu hoe het zit en zijn meteen aan de slag gegaan om een brief op te stellen, die dus inmiddels ook al verzonden is. Gisteravond belde er zelfs al iemand op die zich verkiesbaar wilde stellen voor Penningmeester (volgens mij het rottigste klusje, maar gelukkig iemand voor gevonden!!!).
Ja, en vrijdag naar het ziekenhuis met Dymion, omdat ie zo'n groeiachterstand heeft... jaja.... We hebben hem twee keer gemeten en hij is nu 71cm, dat is 3 cm langer dan ruim twee weken geleden!!!!! De curve wordt dus alleen maar gekker, maar hij is nu wel onder de onderlijn vandaan...
Ook naar zijn eczeem is gekeken en zalf meegekregen (GEEN hormoonzalf) en druppels. Helaas was er geen natuurlijk alternatief voor. Dus ik, die er tot nu toe zo trots op was dat mijn kinderen geen medicijnen gebruiken en alleen maar natuurlijke middelen, ben druk aan het smeren en druppelen.
De arts zei wel dat ze het er erg goed vond uitzien met wat ik zelf had gedaan, dus dat het waarschijnlijk erg snel resultaat zou geven. Ik hoef het dus waarschijnlijk niet veel en lang te gebruiken.
Ze wilde nog wel zijn urine en bloed laten onderzoeken op van alles... omdat hij geitenmelk krijgt als drinken en pap (net als de meiden trouwens) zou het kunnen zijn dat hij een bepaalde vorm van bloedarmoede heeft (????) en ook wordt er getest op allergieen, nou dat kan geen kwaad.
Dus 's middags mochten we weer terug om bloed te prikken en de urine in te leveren. Het lukte niet om een ader te vinden, dus alles moest uit zijn vinger. Maar ik moet zeggen, hij was een echte BIKKEL!!!! Hij heeft echt geen kik gegeven. Ook niet toen ze zo aan het zoeken was naar een ader, gelukkig, want anders zou je het toch spaansbenauwd krijgen zelf, hahahaha....
Ik was 's avonds kapot!! Wilde vroeg naar bed, maar er kwam een goeie film en die hebben we zowaar nog uitgekeken ook! Maar ja, wat wil je met zo'n heerlijke bank!!!








Dit was dus mijn week... vandaag weer zaterdag, Richard weer aan het werk, dus ik ga weer eens wat doen..... iets met een emmer en een lapje denk ik!!! Hahahaha

0 reacties: