Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



10.1.07

Als er zoveel meezit, moet er ook wat tegenzitten...

Ik werd om vijf uur wakker van getik, heel irritant. Nog irritanter was het toen ik ontdekte dat er lekkage was in het toilet beneden. En het regent niet, dus.... sh*t sh*t zal het bad toch niet zijn??? Eerst maar even dweilen, want het stond lekker blank, emmers en potjes onder het druppelende plafond gezet en naar boven, ja.... de kraan lekt van het bad, althans, de aansluiting, die eergisteravond door onze klusjesman is gemaakt.... wat een toestand, hier heb ik dus ECHT geen zin in!!! Heb meteen gebeld, voicemail natuurlijk...
Ik ben er echt ziek van, ben heel verdrietig en zondag hebben we een housewarmingparty en dan zal je zien dat het nog niet af is.... of erger, dat het water langs de muren naar beneden komt!!! Dat zou lekker zijn... Ooooh, wat baal ik hiervan zeg....
Hij belde net terug, kan hier pas om vier uur zijn, dus ik zit vandaag zonder water, want ik heb hem meteen afgesloten (eerst gedoucht hoor, hahaha).

Verder ga ik maar gewoon verder met de klusjes die nog op mijn programma staan, maar eigenlijk heb ik er even helemaal geen zin meer in. Misschien ga ik wel "gewoon" ff lekker scrappen, moet toch ook gebeuren, toch???

0 reacties: