Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



11.1.07

Alles is weer droog!

Ik had nog foto's op mijn toestel staan, blijkt dat ik sinds 2 januari mijn toestel niet meer heb leeggehaald!! Ik!!! Kun je nagaan hoe druk ik bezig ben geweest in huis...
Gisteren was de lekkage trouwens al snel verholpen. Maar het was wel schrikken, hoor, vooral toen het door het plafond in de woonkamer kwam zetten:

Ik heb meteen in paniek een sms-je gestuurd naar de klusjesman wat ik moest doen, maar het kon geen kwaad. Maar ik heb toch maar de verwarming op 23 gezet en de mechanische ventilatie op 3 en elk uur de deuren tegen elkaar open... Maar gelukkig is het plafond inmiddels weer droog, niks meer van te zien, pff... gelukkig!!!
En het bad is eindelijk af, nog even goed drogen en dan kunnen we van het weekend in bad!!! Ik denk dat ik dat zondagavond wel nodig zal hebben, na onze housewarmingparty!!!

0 reacties: