Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



20.1.07

Ook nog...

Was ik helemaal vergeten, er was ook nog een auto uit elkaar gewaaid door de storm! Phaidra stond in de erker naar buiten te kijken toen ze poeslief vroeg: "mama, waarom is het dak van die auto open?".... HUH??? Dus even kijken, want wie heeft er nou zijn dak open met dit weer!
Bleek dus de achterklep van de auto van een van de buren open te staan... Eerst dacht ik dat ze misschien bezig waren, maar er was niemand te zien. Op het moment dat ik mijn schoenen had aangedaan om daar even aan te bellen of anders die klep maar even dicht te gooien zegt Phaidra: "oh, nou issie stuk"... en ja hoor, de hele klep was achterover op het dak geklapt...
Inmiddels hadden ze het gezien en Richard heeft even meegeholpen met het lossnijden van de laatste rubbers en het in de auto schuiven van de klep.
Het zal je gebeuren, vreselijk!

0 reacties: