Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



20.1.07

How to eat a pear...

Ik zag al ergens een heel leuk lootje met als titel, "how to eat a cupcake", dat klinkt natuurlijk wel lekkerder, maar toen Dymion zich van de week op een peer stortte, wist ik al dat dit een leuk lootje zou gaan worden.
Die foto's zullen waarschijnlijk pas over een paar maanden aan de beurt komen om gescrapt te worden, dus ik wilde jullie de foto's nu niet onthouden:

2 reacties:

Tessa Tegendraads zei

lekker pere-snoetje zeg... drup drup drup .... hier selt je toch van???

Tessa

*~SCRAP-GEK~* zei

gave foto's elvira!!!! dat gaat vast en zeker een super leuk lootje worden!!!groetjes marije.(dolls forum)