Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



15.1.07

De canvassen zijn af!!!

Iedereen die gisteren op onze "homewarmingparty" was heeft ze al kunnen zien, de canvassen van de kinderen die ik gemaakt heb voor in de hal. Natuurlijk waren ze op het allerlaatste moment pas af, maar dat hoort gewoon bij mij!
Met dank aan Cynthia, die me op zaterdagavond heeft bijgestaan en van wie ik gebruik mocht maken van haar spulletjes!! En met dank aan Richard, die een deel van de embellies en lintjes heeft uitgezocht!! En natuurlijk iedereen van wie ik een rak heb gebruikt, zoals de knoopjes van Anita..







5 reacties:

Ingrid zei

Elvira, je canvassen zien er echt prachtig uit. M´n complimenten! Echt geweldig gedaan.

Anoniem zei

Wow, supergaaf! Wat veel werk in zo'n korte tijd joh!(dat stikwerk...) Ik vind ze alledrie heel erg leuk.

Groetjes,
Daniëlle

Miranda zei

Wat zijn ze mooi geworden!! Echt prachtig. Dara kun je heel trots op zijn.

Miranda zei

Wat een prachtige canvassen! Daar mag je heel trots op zijn!

Anoniem zei

Hai,
ik vind ze echt zo super geworden zeg!!! Helemaal geweldig, daar mag je zker trots op zijn!
Groetjes chantal