Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



7.1.07

Druk druk druk

Het is hier echt druk druk druk.... vrijdag in elk geval even met Dymion naar de huisarts geweest, we zijn meteen maar met zijn allen gegaan, konden we meteen kijken waar het precies is en ook even kennismaken. Een hele aardige vrouwelijke arts, die ook absoluut niet onder de indruk was van de groeicurve, erg fijn dus. We krijgen wel een verwijsbrief om toch die handscan te laten maken, omdat dat nou eenmaal erbij hoort. Ze heeft hem verder niet bekeken omdat ie verder dus gewoon helemaal niks mankeert en ze het niet nodig vond hem nu helemaal uit te pakken. Ze zei, "ik kan hem wel helemaal gaan onderzoeken, maar ik ga waarschijnlijk niks vinden en waarom zouden we hem dan uit gaan pakken?". Nou, daar waren wij het wel mee eens en we zeiden dan ook dat we het prettig vonden om kennis te maken en dat ze in ieder geval dezelfde denkwijze heeft als wij.
Het bleek alleen een invalarts te zijn, maar ze zit er wel vaak, dus wie weet...

Zaterdag kwamen onze beste vrienden om te helpen klussen. Is het huis dan nog niet af????? NEEEEEE, het huis is nog niet af. Maar gisteren hebben we in elk geval wel weer een heleboel bergen verzet, lekker! De zonnebank staat, dus als we het even zat zijn, kunnen we lekker even "banken"...
Als het goed is word morgen de keuken en badkamer afgemaakt en dan is het echt zo'n beetje af. Op wat kleine rotklusjes na dan.... maar het schiet nu in elk geval echt op.

Vandaag ben ik toch ook nog even lekker aan het klussen en schoonmaken en scrappen en.... nou ja... druk druk druk dus!

0 reacties: