Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



23.12.06

Naar Dolls geweest!

Ik heb mijn DGNB opgehaald, maar ook lekker geshopt, Richard heeft me "geholpen", door mooie stickers van Bazzil uit te zoeken als basis voor de canvassen die ik nog ga maken, voor in de hal... dus we hebben drie setjes uitgezocht, voor elk humpie eentje... en natuurlijk lintjes en verf en natuurlijk nog wat dingetjes, hahaha.... Hij heeft zelfs voor zichzelf een vel uitgezocht, waar hij een foto van hem op wil hebben, hij gaat dat niet zelf doen, hoor, maar hij vertelt wel hoe hij het wil hebben, hahaha....




3 reacties:

Anoniem zei

dat ziet er super uit elvira!! kwijlgehalte van boven de 100 zeg maar!!!

Anoniem zei

Oh wauw Elvira! Wat ontzettend gaaf van je man. En hij heeft goede smaak!! Ik heb er ook zo eentje, die zou mijn mandje helemaal vullen als ik hem mee zou nemen. Veel plezier ermee en wel showen hè? Groetjes, Wendy.

Miranda zei

Wauw, mooie spullen. Ben erg benieuwd wat je er mee gaat maken. Ik hou je blog in de gaten!