Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



16.12.06

Eindelijk de kerstboom!!!

Donderdagochtend lekker met Phaidra op pad gegaan voor een kerstboom. We wilden toch maar wel een kunstboom, ook al vind ik dat eigenlijk helemaal niks. Maar de "echte" bomen worden steeds duurder en ook steeds minder mooi... En de kunstbomen worden steeds goedkoper en steeds mooier, dus dit is misschien wel het juiste moment.
Bij Praxis een heeeele mooie boom gezien, 225 hoog maar wel smal, een soort cipres dus, wel duur, maar erg mooi. Alleen ook helaas erg uitverkocht... grrrrr....
We zouden visite krijgen, maar we hadden nog wel heel even, dus ook nog maar even naar Karwei. Die had helemaal niks. Tegenover Karwei zit een Kwantum, die ook vaak leuke dingen heeft. Even daar naartoe gerend, Phaidra achter me aan, het was vast geen gezicht!
En ja hoor, een aantal bomen, maar allemaal niet hoger dan 180. Ik bedacht dat dat voor de kinderen toch wel "groot" zou zijn en we hebben de mooiste uitgezocht. Was niet eens duur, dus ook maar op zoek naar ballen. We hebben nu een boom en 95 ballen en 100 haakjes voor 55 euro. Wat wil je nog meer???


0 reacties: