Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



24.12.06

Het is leeg onder de boom....

Oooh, wat hebben we lekker gegeten! Eerst kalamarakia, gefrituurd in olijfolie en als hoofdgerecht lamskarbonaden van de grill en yiouvetsi. Heerlijk. Ik had er gevulde piperies bij gedaan en we hadden van mijn schoonouders een heerlijke boter met remy martin meegekregen (excellent van ah) dus ik had ook een italiaans brood afgebakken. Smullen!!!! Als toetje de overgebleven flensjes (met mandarijnencreme) van gisteren....

En natuurlijk de kadootjes uitgepakt, de meiden waren helemaal superblij, vooral met de douchecremen, hahaha... maar de dvd's van Muis en Bumba vielen ook in de smaak! Richard was natuuurlijk blij met zijn Depeche Mode "single" en ik had een prachtig tuinboek, "puur mediterraan tuinieren", nou dan weet je het wel, het gaat hier nog wat worden in die tuin van ons!






0 reacties: