Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



26.12.06

Al dat eten........

Het is wel leuk hoor, de feestdagen, maar oooh, al dat eten! Alles is lekker, maar ik voel me nu na drie keer zo'n uitgebreid kerstdiner wel een beetje "vol"... vanavond zijn we thuis en eten we maar eens gewoon een boterham ofzo... en dan wil ik echt eens wat aan de lijn doen, want er is nog geen kilo af... Dymion drinkt nu toch nog maar 1 of 2 keer per dag bij me en dat zal de komende maanden nog wel minder gaan worden dus dan kan ik hopelijk wat kilo's kwijtraken. Want nu voelt het echt niet lekker.... maar dat toetje van gisteren, dat was zoooooo lekker hahahahahaha....

En nu ga ik lekker met de kids naar boven, zij mogen op zolder spelen... en ik ook, met mijn nieuwe scrapspulletjes!!!

0 reacties: