Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



23.12.06

Blij en niet blij....

Gisterochtend stond de opzichter voor de deur: met tegels voor de badkamer!!!! Negentien stuks, terwijl we er dertien hadden gevraagd, top!!! En we hoefden niks te betalen, want ze zijn gewoon over, lekker hoor, anders hadden we 5 m2 moeten kopen a 18 euro... nou, dat kan bruin dus niet meer trekken...
Megablij dus!!! Eindelijk kan de badkraan erop en kunnen de kids in bad. Nu Marco nog te pakken zien te krijgen.... ik wil het ik wil het ik wil het.... hahaha...

Maar gisteren kregen we ook een telefoontje van Beter Meubel... De bank die 30 november geleverd zou worden, en daarna ergens in december en daarna op 2 januari... komt nu pas op 24 januari... tenminste, dat zeggen ze, wie weet hoe vaak ze dit nog volhouden. Vorige keer hebben we wel een "leenbank" bezorgd gekregen, maar ja... lijkt niet op de bank die we hadden besteld, in JUNI!!!!!
Vorige kreeg ging er 75 euro vanaf en ik heb nu gevraagd of er niet nog wat af kan, want ik baal echt enorm!!!!!!! En nog eens 75 euro eraf, maar ja... ik had liever mijn bank!!! Boehoe....

0 reacties: