Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



17.12.06

Lekker gescrapt vandaag

Vanmorgen al vroeg opgestaan en toen Richard de deur uit was ben ik meteen naar zolder gegaan en begonnen aan de kaarten voor de jaarwedstrijd bij Channie. Een condoleancekaart had ik al bijna af en die heb ik nu afgemaakt en ik had er zoveel zin in dat ik meteen een verjaardagskaart en een trouwkaart heb afgemaakt. Alleen voor die laatste moet ik nog een passende tekstje opzoeken en uitprinten. Dan heb ik deze opdracht gelukkig af.

Het valt trouwens helemaal niet mee om een condoleancekaart te maken, maar uiteindelijk ben ik blij met het resultaat. Morgen zal ik een foto plaatsen, want alles ligt nog boven en nu een foto maken heeft niet zo veel zin.


Ook heb ik nog een lootje zomaar tussendoor voor mezelf gemaakt en da's ook wel weer even lekker... ook nog niet helemaal af, maar morgenochtend ga ik gewoon weer lekker verder. Heb er nou echt zin in, ook al weet ik wel dat ik ook nog heeeeeeel veel klussen moet doen en dat ik ook nog een ritme moet vinden in het huishouden.


De kinderen waren vandaag erg lief, ze waren stiekem naar beneden geslopen terwijl ik nog met de was bezig was en dit is het resultaat:

0 reacties: