Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



8.12.06

De Channie dag... of de Channie & Co Crazy Crop en Zo

Wat een dag!!! De 25e van november hadden we een forumdag van Channie & Co. Cynthia en ik hebben deze dag samen georganiseerd, maar door onze verhuizing moest Cynthia wel een tandje harder lopen, hoor!
Ik had een soort mapje uitgevogeld om als workshop te geven. Daarnaast wilden we nog een kleine make en take en na verschillende dingetjes die naar de prullenbak konden vonden we uiteindelijk nog iets kleins en leuks!
Het was een hele geslaagde dag en Dymion was ook mee en heeft zich keurig gedragen. Hij had een maatje, want Raoul van Hinke was er ook. Wat een schatje is dat ook zeg!!!
De workshop verliep goed en ik vond het echt waanzinnig om te zien hoe iets waar je zelf weken (zo niet maanden)mee bezig bent geweest, in een paar uur door zo'n zestien anderen gemaakt wordt.
De Channie Crazy Christmas Keeper was een groot succes, ook buiten Channie! De Channie Crazy Christmas Gift Bag was een kleine make en take van de restjes van de Christmas Keeper.




En dit is wat ik had bedacht voor de workshop:






Cynthia en ik zaten een reclamefoldertje te bekijken van K-ology om inspiratie op te doen, toen we een soortgelijk kant en klaar mapje zagen. Zoiets leek ons allebei wel wat. En ik mocht het uit gaan vogelen. Wat een werk zeg, het heeft me echt heel wat bloed zweet en tranen gekost om het voor elkaar te krijgen en dan ook nog een werkbeschrijving waarmee anderen het boekje/mapje ook kunnen maken.
Maar na zes prototypes en heel wat late avondjes is het toch wel gelukt.

2 reacties:

Anoniem zei

Wow, shocking om jezelf ineens zo op internet te zien joh! ;-)
Nogmaals mijn complimenten voor de hele dag! Ik vond het supergeslaagd. En je zoontje is een schat!

Groetjes,
Daniëlle

Anoniem zei

Wow, shocking om ineens je eigen gezicht op internet te zien... ;-)
Nogmaals mijn complimenten voor die dag, ik vond het geweldig! En je zoontje is een schat!

Groetjes,
Daniëlle