Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



24.12.06

Kerstavond!!!

Richard is nu naar zijn werk, maar vanmiddag gaan we lekker als gezinnetje kerstavond vieren! Met lekker eten, bij de boom, met kadootjes.... gezellig!!! Maar straks moet ik wel de keuken in (nou ja... IN) want er liggen heeeeerlijk lamskarbonaden in de koelkast naar me te roepen... En dan uit de tuin wat verse rozemarijn... er zijn trouwens nog takjes die bloeien!!! Niet normaal toch...

Eigenlijk wil ik ook wel iets scrappen, misschien dat vel wat Richard voor zichzelf had uitgezocht. Moet ik ff op zoek naar een mooie foto van hem... Ik wil natuurlijk het liefst al zo'n canvas maken, maar ik heb echt nog geen geschikte foto's... ik moet nog een heleboel laten afdrukken, eens kijken of dat bij de Albert Hein hier ook kan...

Ik heb voor mezelf ook een fantastisch kerstkado... maar ja, tis ingepakt dus ik weet niet wat erin zit natuurlijk hahahaha....

1 reacties:

Miranda zei

Geniet van je kerstavond!