Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



31.12.06

Kaarten voor de jaarwedstrijd

De opdracht was, maak een trouwkaart, een condoleancekaart en een verjaardagskaart. Het was erg moeilijk om een condoleancekaart te maken, want normaal maak je een kaart speciaal voor iemand.... We zaten op een avond CSI te kijken en daarin was een baby vermoord. Later bleek dat het peuterbroertje hem per ongeluk had laten stikken. Nou, dan houden wij het dus niet droog, he!!! Ook omdat onze eigen peuters het precies zo zouden kunnen doen. Dymion was toen beneden en we hebben hem nog eens extra geknuffeld toen...
Toen wist ik het, ik maak een condoleancekaart voor een kindje... heftig......maar ik wist voor wie, voor dat kindje uit CSI, dus een bestemming, dus aan de slag gegaan! Maar makkelijk was het niet, al vind ik de kaart zelf wel erg mooi, ik hoop dat ik hem nooit hoef te verzenden!






0 reacties: