Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



4.1.10

You and me










Ik moest iets verzinnen als gezamenlijk project bij Channie&Co, dat viel nog niet mee, maar zoals dat bij mij gaat...gewoon gaan zitten en maar zien wat er van komt, werkt toch weer het beste...... Het is een doosje met een verborgen boekje erin....mijn boekje is nog niet helemaal af, komt nog wel wat versiering bij hier en daar...

4 reacties:

Rika zei

Prachtig!

vintage wil zei

Wat is dit schitterend!!!

ScrapMiranda zei

Elvira hij is superleuk en voor mij een goede inspriarie. ik heb mijn boekje (welliswaar een ander formaatje) ook gemaakt en hij is af. staat op mijn blog.

Bedankt Elvira!

L4a zei

bedankt dames!!! Ennuh...graag gedaan hoor Miranda, hihi.....