Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



19.1.10

Taartje voor Quinn




Van een scrapvriendin die ook nog eens hier vlakbij woont, kreeg ik gisteren een mooie dekenkist en een stoere auto voor Dymion......heel blij mee natuurlijk en ik mocht gelukkig "in natura" betalen, Quinn is namelijk vandaag jarig, dus dat wordt dan natuurlijk een taartje.....dit keer een cupcaketaartje, van zes cupcakes gevuld met abrikozenjam en in zijn geheel bekleed met fondant. De versieringen zijn wat eenvoudig, omdat ik geen zwarte fondant heb (kwilde eigenlijk PinQuinns maken) en hij niet tegen marsepein kan.......dus alles is dit keer van fondant......

2 reacties:

Cynthia van der Wilk zei

Het is gewoon zonde om op te eten. Super taartje hoor.

groetjes,
Cynthia

L4a zei

hahahaha, het is ook zonde om het niet op te eten, bovendien....er kan zo weer een nieuw taartje gemaakt worden, hoor hahaha