Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



27.1.10

Nieuwe website is bijna af!!!!

Ooh ik ben zo blij.....ik ben al een tijdje met een nieuwe webstek bezig.....en het begint nu echt vorm te krijgen. Het is een blafwerk, maar ik begin nu wel helemaal vrolijk te worden!
Eindelijk een echte eigen plek....voor mijn knutselwerkjes, voor een sjoppie, voor mijn taartjes en voor mijn blog!!!! Joepie!!! Nou...ik ga nog even doorwerken.....

Tussendoor doe ik best nog wel wat creatiefs hoor, er ligt een half tandendoosje, een half project, een halve kaart en nog veel meer halve dingen, hahahahaha.....ik hoop er van de week even tijd voor te maken, dan kan ik tenminste weer wat laten zien. Ook komt er weer een nieuwe taart aan!!!!

0 reacties: