Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



31.1.10

Fotomodel Dafni....






Oooh oh oh oh oh...wat vindt ze dit leuk. Ik wilde wat foto's maken van de knikkerbaan....zegt ze, maak maar foto's van mij en daar gaat ze weer, poseren als een echt fotomodelletje...hihihi...."je moet ze wel allemaal op hyves zetten, he mama"....ja hoor kind, ik zet je op hyves, op mijn blog, op facebook, op twitter....

2 reacties:

Anoniem zei

superleuke foto's hoor Elvira maar dat kan ook niet anders met zo'n mooi meisje toch?

Groetjes Laura

Hinke zei

Wat een prachtige foto's Elvira. Maar dat kan ook niet anders dan van zo'n prachtige meid !