Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



10.1.10

Art from the ancient world











Eindelijk....dit canvas heeft heel wat voeten in de aarde gehad, maar nu is het dan toch eindelijk af...denk ik....Het was het digicrop project van december bij Channie&Co. Ik ben heel blij met hoe het er uitziet nu, het heeft al heel wat transformaties ondergaan haha....nu dus een soort brons idee...
Het langste heb ik nagedacht over een titel....in de doosjes zitten romeinse en griekse muntjes, die Richard voor zijn veertigste verjaardag heeft gekregen van mijn tante. Een grote emotionele waarde, erg bijzonder kado, en ze moesten nu maar eens een mooi plekje krijgen.
Maar ja....muntjes....wat voor titel moet je daar nou bij verzinnen? Toen ik in de wikipedia op zoek ging naar een pagina over griekse muntjes stond daar bij dat de muntjes "art from the ancient world" zijn. Haaa.....helemaal perfect!!! Thanks wiki!!!

0 reacties: