Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



18.1.10

Taartje gemaakt met mijn dinnetje....




Samen met mijn dinnetje Sandra gisteren een bruidstaart (af)gemaakt voor haar ouders, die 42 jaar getrouwd zijn dinsdag. Was erg leuk om samen te doen, ze heeft heeeel erg haar best gedaan op een aantal roosjes en het spuitwerk!!!! Teamwork!!!!

4 reacties:

Pamela zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Pamela zei

Wat een mooie taart. Moeten ze die samen opeten?? ;-)

Sandra zei

Nee hoor, Ron en ik gaan wel helpen. Heb alleen nog niet gemeld dat we komen. Thea en Johan komen meestal ook wel. Misschien jullie ook??

Sabine zei

WOW wat knap!! :D Gefeliciteerd alvast Sandra en Pam :D