Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



22.1.10

de werkkamer....aangepakt!!!!

Before:


Tjonge wat was het een bende op zolder......ik sleepte elke keer weer een tasje mee naar beneden om een projectje te maken, projectje klaar, tasje naar boven, volgend tasje mee terug maar nooit een tasje weer opruimen natuurlijk.....dus het stond vol...met tassen, zakken en dozen........en mijn bureau lag overvol, ik had zelfs mijn 20x20cm nodige werkruimte niet meer, dus er moest iets gebeuren!!!!!!
Bij de Hema een aantal stevige dozen gekocht, ook een aantal plastic, want onder het dakraam wil de condens nogal eens naar beneden komen druppelen, eerst lag daar papier, daar heb ik helaas veel van weg moeten gooien, maar ach, dat ruimt dan wel weer lekker op natuurlijk hahahaha.....
Ik ben erg blij, als Dymion straks hele dagen naar school is, heb ik in elk geval een lekkere werkplek!!!
After:







3 reacties:

cynthia van der Wilk zei

Zo dat is lekker opgeknapt. Nu houden zo hè.

groetjes,
Cynthia

L4a zei

Hahaha, ja dat is nog de grootste uitdaging.....maar het zal al schelen dat Dymion straks niet alle duplo, auto's, sjoelstenen en playmobilpopjes onder mijn tafel schopt enzo......gniffel....

Anoniem zei

Wow lijkt extreme home make over wel!!!

Gaaf gedaan nu kan ik je vertellen dat onze comouterkamer omgetoverd gaat worden tot scrapkamer zodat danny geen last meer heeft van mijn spullen op tafel....

als dat zover komt laat ik daar ook zeker foto's van zien.

Groetjes Laura