Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



13.1.10

Dymion's eerste schooldag....







Vandaag mocht Dymion gaan wennen bij juf Cherylle, dat is de juf waar Phaidra zat in groep 1 en 2. Bekend dus, en heeeeel lief! De buurvrouw was ook meegekomen, want die wilde deze bijzondere dag niet missen :-) Dymion had er erg veel zin in, maar eenmaal voor de klas was het toch wel eng....iedereen was stout en een handje geven zat er niet in, haha...maar toen ie eenmaal de doos met lego had gevonden....was het helemaal goed. Ik kreeg nog een kusje en toen was ik uit beeld. Precies zoals het bij juf Joke (psz) gaat. De kus is het afscheid, dus dan is het ook klaar. Gelukkig, geen verdrietige, huilende peuter, maar een vrolijk spelend kind......

Buuf Nens, bedankt voor de foto's!!!!!!

2 reacties:

Pamela zei

Fijn dat het zo goed gegaan is!

Anoniem zei

Wat leuk dat het zo goed gegaan is...
Dymion veel plezier op school!!

Groetjes Laura