Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



2.5.08

Wat een tegenvaller......dus....spullies TE KOOP!!!! Wie maakt me los!!!!!!!

Koninginnedag was wel leuk hoor, en gezellige mensen aan de stand gehad, maar ik heb het er niet uit helaas..... Met de kosten die ik heb gemaakt kun je zeggen dat ik er zelfs iets op heb moeten toeleggen. De hele ochtend heeft het geregend en heb ik met een zeil lopen stoeien, Cynthia heeft binnen 1 make en take gegeven aan drie mensen (we hadden plek voor 20 gedurende de dag).....
Blijkbaar zijn er toch meer scrappers dan ik dacht, want Cynthia's spulletjes gingen wel hard en ik heb eigenlijk alleen maar een paar kaarten en 1 fotomapje verkocht. Dat was dus wel heel jammer. Ik had gedacht dat de repen chocola hard zouden gaan, maar daar heb ik er dus niet eentje van verkocht en de potjes met snoep vond iedereen wel heel leuk, maar kopen dat ging toch te ver, hahaha.....
Nou ja....hoe dan ook, weer een ervaring erbij zeg maar.....

Nou zit ik hier dus met een heleboel (best wel leuke) spullies, misschien dat iemand ze toch nog wel wil kopen?????? Roep maar hoor, stuur me maar een mailtje ofzo.... de kaarten kosten 1 euro per stuk, de glazen potjes 2 euro, de kraamboekjes 5 euro, de wijndoos 4 euro en de repen chocola 2 euro.....dusssss wie maakt me los????























4 reacties:

Anoniem zei

Hoi Elvira,

Doe mij maar het meisjes kraamboekje en het fotomapje....

Groetjes,
Sandra

Pamela zei

als je de kaarten nu nummert is dat makkelijker bestellen. :-) Ik wil in ieder geval het moederdagboekje wel hebben en een pot met snoepjes. De rest van de bestelling volgt morgen. Het is een chaotische avond geweest met Benjamin, lees (en huiver) maar op ons blog.
Groetjes, Pamela

Anoniem zei

Elvira,

Doe het fotomapje maar voor Pamela, ik dus alleen het kraamboekje.....

Groetjes,
Sandra

Pamela zei

Bestelling is naar je toe met de mail. San en ik hebben geknokt om het moederdagboekje en ik geloof dat ik gewonnen heb. Dank je San! :-)
Benjamin heeft goed geslapen vannacht, ik ietsje minder. Hij lijkt er weinig last van te hebben. Maar hij gaat wel regelmatig in de spiegel kijken... :-)

Groetjes, Pamela