Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



28.5.08

Geen scrapsel, wel heel creatief.....

....al zeg ik het zelf. Ik had deze kraaltjes van echte toermalijn al een aantal jaren in huis. Ik wilde in mijn trouwring graag toermalijn, maar toen we die ineens in Turkije lieten maken is dat er dus niet van gekomen. Daarom wilde ik toen iets anders, ik wilde er een ketting van maken, maar dat schoof ik ook maar steeds voor me uit.
Gisteravond wilde ik lekker gaan beginnen, maar ik wilde gaan kettelen en dat gaat dus gewoon echt niet zonder rondbektangetje. Tuurlijk, eigenwijs als ik ben, heb ik het wel geprobeerd, maar het wordt niks....
Ik ben ook nog eens ongeduldig, want als het eenmaal in mijn kop zit (en dat zit het sinds een paar dagen) dan moet het ook af. Dus vandaag maar aan het rijgen geslagen, knijpkraaltjes al tussenkraaltjes gebruikt, moet kunnen....het is jammer natuurlijk dat het geen echt gouden "kralen" zijn, maar goed, toch vind ik het resultaat wel grappig. Het is tenslotte pas mijn eerste ketting......en wie weet, volgen er wel meer, ik vind het eigenlijk wel leuk....(niet zo leuk als scrappen, hoor!!!)

0 reacties: