Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



11.5.08

Heimwee......naar Griekenland....


Heb ik altijd al last van, maar onze gardenia bloeit voor het tweede jaar (en dat is voor ons heel bijzonder) en de geur van de gardeniabloem is gewoon bedwelmend en brengt je helemaal terug naar die kleine, stoffige keienstraatjes waar de gardenia's gewoon, zomaar, rond de hekken van de huizen groeien en bloeien. Uiteraard de jasmijn struiken die ook zo uitbundig bloeien daar, hebben ook zo'n heerlijke geur, maar de geur van de gardenia...... die is hemels!!!!!

2 reacties:

Pamela zei

Alweer een mooie foto. Je kunt de bloemen bijna ruiken....

Anoniem zei

whoehoehoehoe, ik heb ook heimwee. Alleen jij gaat dit jaar weer. En wij mogen niet. Snif, snif.

groetjes,

Cynthia