Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



30.4.08

Koninginnedag!!!!

Vandaag gaat het gebeuren.....hele dag achter een behangtafel, hopen dat er iemand langskomt.....En dan ook nog wat koopt, de make en take wil doen, of zich meteen inschrijft voor een workshop....

Zoals het er nu uitziet, mag het de hele dag wel blijven, beetje bewolkt, beetje blauw, maar droog....als het maar droog blijft!!!!
Ik heb er hartstikke zin in, en volgens mij gaat het echt gezellig worden. Mocht je nou nog niet weten wat je vandaag gaat doen....kom me dan tenminste morele steun geven vandaag...kom gewoon gezellig langs op het Herman Bielingplein in Nesselande!

Ik heb trouwens nog meer "dingetjes" gemaakt voor de verkoop, maar alles is al ingepakt en staat al bij Cynthia. Want ik moet straks op de fiets, met Dymion en de rest van de spullen. Mieppie Pakezel....hahahaha....
Ik heb chocoladerepen gescrapt, een flesdoos, wat meer van die potjes MET snoepjes!!!! En we hebben lekkere appeltjes van oranje staan...op = op

Tot straks...en zo niet, whish us luck!!!!

2 reacties:

Pamela zei

Ik ben benieuwd naar de verhalen straks. Ik zal duimen dat het droog blijft en dat je alles verkoopt en dat de inschrijflijsten voor workshops voller dan vol zijn straks!
Veel plezier!
Pamela

Pamela zei

Ik hoor net van Sandra dat de verkoop is tegengevallen. Als je nou foto's plaatst op het blog van dingen die over zijn, dan wil ik wel het een en ander kopen. Hier was de rommelmarkt vooral heel erg veel rommel! We zijn thuisgekomen met twee bakjes aardbeien, de rest was te erg om naar te kijken, laat staan om mee te nemen.

Groetjes, Pamela