Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



18.5.08

Rood/groen uitdaging en sketch van de maand


Volgens mij heb ik de vorige keer mijn laatste 12" lay out gemaakt.....heb er helemaal geen zin meer in, ik ga voortaan gewoon scrappen op een formaat wat me leuk lijkt bij de foto.....
Maar omdat ik bij Channie ook de rood/groen uitdaging nog wilde doen en de sketch van de maand ook leuk was, heb ik dat maar ff gecombineerd:

1 reacties:

Pamela zei

Een mooie foto en mooi verwerkt weer! Ik krijg hier trouwens leuke reacties op jouw kaarten. Iedereen vindt ze leuk, mooi, origineel, apart, allemaal positieve reacties!!

Groetjes, Pamela