Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



26.5.08

Van eng beest tot lieveheersbeestje...





We hebben in de tuin van die rare enge kruipbeestjes, de kinderen en buurkinderen hadden op een gegeven moment zelfs zestien van die dingen verzameld in een bakje.... Het leek mij een voorstadium van een of ander beest maar welk???? Toen vertelde Cynthia over beestjes bij haar in de tuin en dat ze hadden opgezocht wat het zou kunnen zijn en worden. Het blijken dus lieveheersbeestjes te worden!!!
Ondertussen waren er al een paar gaan "poppen" in onze tuin en ik heb eens wat foto's gemaakt ervan. Gisteravond is ons eerste lieveheersbeestje in gevangenschap geboren, hihihi.... Helaas net het moment gemist, maar we hebben nog twee kansen!!!

1 reacties:

Anoniem zei

Oooooooooh, dus dat zijn die rare beestjes..... Ook onze tuin zit er vol mee.... Vanaf nu doen we voorzichtig met ze.....

Gr. Sandra