Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



6.5.08

Tis een jongetje!!!!

Pfff, na een spannend dagje hebben we eindelijk gehoord dat onze buuf bevallen is van een gezonde zoon. Ik mocht de kraamkadootjes maken die ze gaan uitdelen aan goede vrienden en familie. Omdat ze niet veel geld hebben, werden het vijftien stuks, maar ik vond het erg leuk om ze te maken. Omdat ze het kraamboekje al gezien hadden, heb ik daar wat anders voor verzonnen, dus heb ik een explosiebox gemaakt als kraamkado van ons....


1 reacties:

Pamela zei

Wat een mooi kado! Het ziet er erg leuk uit. Daar zullen ze vast blij mee zijn. De mand met kraamkadootjes ziet er ook erg gezellig uit.

Mijn doos met kaarten, potje en mapje is trouwens aangekomen vandaag. Het ziet er nog beter uit dan op de foto's. Dank je wel!

Groetjes, Pamela