Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



3.11.07

Notes & Things


Project van de maand november bij Channie.... ik heb weer eens iets bedacht, oh oh oh, wat maak ik het mezelf toch soms moeilijk, hahahaha....
Het is een klein snijplankje, dat ik een tijdje terug bij AH heb gekocht, voor nog geen euro. Kan ik vast wel iets mee, dacht ik toen.
Ja en dan ga je denken. En denken.... wat dan???
Twee plankjes als kaften van een receptenboekje? Of euh... nou ja, als hangplankje om een kladblokje aan te hangen.
Bij gebrek aan een kladblokje moeten bij mij de kladjes zo onder de elastiekjes geschoven worden, maar dat mag de pret niet drukken. Altijd wel ergens een papiertje om op te kladderen en nu dus een plekje om ze niet kwijt te raken.

0 reacties: