Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



12.11.07

Gemaakt op de Channiedag (voor mijn hubbie)









Omdat ik de projectjes al thuis gemaakt had heb ik op de channiedag zelf wat anders gemaakt. Omdat we de dag na de crazy crop enzo drie jaar getrouwd waren, had ik zomaar wat trouwfoto's meegenomen. Dus in de winkel teen en tander gekocht en een boekje in elkaar gezet.... hij was eigenlijk al een heel eind af, zat in elk geval al in elkaar, dus had thuis wel iets te laten zien. Gisteren nog wat verder afgemaakt en nu moeten alleen de teksten nog. Zit een beetje te twijfelen, denk dat ik er maar wat algemene quotes en gedichtjes in schrijf....

0 reacties: