Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



28.11.07

Buurman van het jaar!!!!

Zoooo, ik dacht afgelopen weekend, ik zal nog eens mijn lieve buurman nomineren voor beste buur 2007. Nooit gedacht dat het zo goed zou gaan!!!! Hij staat inmiddels op nummer ZES en ik ben al gebeld door de organisatie, omdat ze een juryrapport aan het opstellen zijn. Uit de hoogste tien worden namelijk drie "buren" gekozen die door mogen. Die komen dan in het programma "De beste wensen" en daar wordt de winnaar bekend gemaakt.... Wow....
Hij maakt best een goeie kans dus..... en om hem nou nog een beetje te helpen, zou het mooi zijn als hij zo veel mogelijk stemmen en vooral leuke berichtjes binnensleept!!!
Als je wilt weten waarom hij zoooo bijzonder is en het echt verdient om de Beste Buur van 2007 te worden, klik dan op onderstaande link, lees het verhaal en besef dat je wel MOET stemmen op zijn prachtman!!!!!!


http://www.buurtlink.nl/web/show/id=48380?url=http://www.pixelgames.nl/buurmanvanhetjaar/candidate.php?id%3D234

Je kunt nog tot en met vrijdag stemmen, het liefst met een leuk commentaartje erbij natuurlijk!!!! Doen hoor!!!!! Wie weet, win je wel een rondvlucht boven je eigen wijk!!!!

0 reacties: