Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



18.11.07

Dagje Blijdorp


We mochten met Tante Tine een dagje mee naar de dierentuin. Ze was hier zaterdagochtend al om kwart over zes. "Gelukkig" waren de kids toen allang wakker en de dametjes ook al aangekleed, pffff...
Richard moest werken en ging met haar auto naar zijn werk, zodat wij met onze eigen auto naar de dierentuin konden. We gingen om een uur of elf de deur uit en toen even wachten op Opa Dam en Renée en lekker naar de diertjes....
's Middags nog gezellig een theetje (enzo) gedronken met wat lekkers erbij met Jeroen, Heleen, Sven, Gertjan en SanSan... was ook erg gezellig. Toen moesten we ons nog haasten ook, anders hadden we de nacht tussen de dieren moeten slapen, hahaha.. Richard zat bij de Hoppa al op ons te wachten en daar hebben we Aunti T nog met zijn allen een kado gegeven voor haar 66 2/3 verjaardag, waarvoor dit feestje was.
Een hele vermoeiende, maar wel errrrrug leuke dag!!!!!

1 reacties:

Anoniem zei

Hoi, hoi,

Wat een leuke dag!! Lijkt me ook wel weer eens een leuk dagje uit, de dierentuin. Als de computer een goede dag heeft kan ik op internet, maar verder doet ie helemaal niets meer. Ik moet mijn mail dan ook bekijken via internet. We krijgen een nieuwe van Frank, maar wanneer is moeilijk te zeggen. We krijgen hem, dus maar niet zeuren dat het niet snel genoeg gaat.
Ik kijk toch elke dag even op je blog of er nog nieuws is. Heb je het nog steeds zo druk??? Ik heb de gescrapte adventskalender af. Hij is wel een beetje groot geworden, 80 x 60 cm. Ik heb er foto's van gemaakt, ik zal ze volgende keer wel laten zien. Ik ben zelf erg tevreden. Kom anders door de weeks een keertje in de ochtend langs... (tenminste, als je niet erg druk, druk, druk bent.... De komende drie weken werk Ron alleen 's ochtends en is hij de woensdag vrij, dus we kunnen ook een keertje jouw kant op komen. Ik hoor het wel. Mail maar gewoon naar mijn emailadres, dat kan ik minstens 1x per dag openen. Tot snel!

Sandra