Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



5.11.07

Ja hoor, hij is er..................


Omdat "mijn" camera gewoon echt te duur bleek, hoe dan ook.... bedacht ik me dat het misschien best wel eens zinvol kon zijn om eens op marktplaats te kijken. Tenslotte is de camera nog niet zo lang uit, dus oud zijn ze nooit...
Daar stonden er niet zo heel veel, maar wel eentje waar je op kon bieden. Tuurlijk waren er al een aantal bieders voor me, maar ik kon toch een mooi bod doen, wat tweehonderd euro onder het laagste bedrag lag wat ik via de "reguliere" winkels had gevonden...
Maar ja, dan moet je wachten of je bod ok is... en dat is maar niks... dus de stoute schoenen aangetrokken en een mail gestuurd of ie het bod niet mooi vond zo en dat ik hem dan vandaag wel wilde kopen.
Een aantal mailtjes later (en een sms-je naar richard met meteen daarop een ok) was de deal beklonken. We moesten alleen 's middags weg, op visite, maar dat bleek in dezelfde stad te zijn. Dus gevraagd of ik hem dan kon ophalen. Hij wilde hem wel komen brengen.
Dus gauw (bijna al ons) spaargeld overgezet en naar de pin. Helaas is hier alleen een Rabo pin en kon ik niet het hele bedrag opnemen. Wat een zenuwentoestand. Dus weer terug, naar een ING pin...
Met een stapel flappen op weg naar de visite. Ik zat er net toen mijn telefoon al ging, dus gauw naar beneden. Spannend hoor.... ik zag iemand zwaaien en ja hoor, een grote tas en er kwamen allemaal vroege sinterklaaskadootjes voor MIJ uit! Voor dat bedrag had hij er een speciale (dure!) tas bijgedaan en een 2gb kaartje. Eigenlijk alles wat ik zelf ook nog wilde bestellen, behalve een extra accu... nou ja....
Alles bekeken, beetje uitgelegd en toen betalen.
Vreselijk, midden op straat zo'n stapel flappen overhandigen. Hij heeft het maar niet geteld. We stonden wel in een goeie buurt hoor, anders had ik echt wel even het gebouw ingegaan....
Soooo, je begrijpt wel dat ik ontzettend blij ben nu. En ik vind het ook best spannend, want spaarcentjes hebben we nu niet veel meer. Wel die Irischeques die eigenlijk ook voor de camera bedoeld waren, dus mocht er een wasmachine stukgaan ofzo, dan moeten we die maar kopen bij een winkel die ze accepteert, hahaha....
Vandaag ga ik een boekje maken voor mezelf waar ik alle handigheidjes in ga opschrijven, want ik vergeet het zo snel weer. Dingen als brandpuntsafstand, scherptediepte etc....
Ik ga lekker verder puzzelen!!!!

0 reacties: