Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



11.11.07

Eindelijk mag ik het showen: Tandendoosje...





Voor de Channie en Co Crazy Crop enzo hebben Cynthia en ik weer een aantal projectjes gemaakt. Gisteren was het zover, een fantastische dag in Amsterdam, bij onze sponsor Scrapland. Ontzettend gezellig was en de dames vonden de workshop, make & take en het wedstrijdje erg leuk gelukkig.
Het wedstrijdje was een doosje bescrappen en een miniboekje erin maken. Het miniboekje zou beoordeeld worden en degene met het meest originele en meest complete boekje kreeg een mooie prijs.
Natuurlijk hadden wij er zelf thuis al eentje gemaakt, en nu mag ik hem eindelijk aan iedereen laten zien. Het is niet een echt miniboekje, maar meer twee bladzijden waar ik de datums op kan schrijven wanneer Dymion zijn tandjes heeft "verloren"....

0 reacties: