Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



23.11.07

L4a op de radio!!!

Een tijdje terug heb ik wat tekstjes ingesproken voor mijn buurman, die jingles maakt en verkoopt. Het radiostation wilde een vrouwenstem en hij wist dat ik mijn stem al vaker heb uitgeleend voor projectjes. Ik vond het wel leuk, en vanmiddag dacht, eens luisteren of ze me al draaien... en ja hoor.... grappig!!!!!

www.ijsselstreekradio.nl

Vanavond nog wat tekstjes inspreken, omdat ie me graag in zijn stemmenbestand heeft, zodat ie nog meer jingles kan verkopen met mijn stem. Zo word je beroemd, hahaha en megarijk natuurlijk, want ik krijg ook een centje..... leuk toch....

0 reacties: