Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



19.1.08

Zo, dat was een heftig weekje!!!!

Toen ik vorige week vrijdag wegging naar de Efteling voor een fotoreportage was ik helemaal blij..... het was dan ook erg leuk, mooi en spannend. Maar toen ik 's avonds (heel moe) thuiskwam, lag het internet eruit. Richard had "niks" gedaan zei hij.....jaja... maar hoe dan ook, ik kreeg hem niet aan de praat.
Ook zaterdag lukte het nog niet, en na een aantal telefoontjes met Planet en Tele2 was de enige conclusie dat het modem stuk was. Grrrr. We zouden op maandag overgaan naar Tele2, dus ach, een weekendje zonder internet moet ff kunnen. Zaterdag kwam alleen helaas het nieuwe modem van Tele2 niet binnen. Het zou er maandag wel zijn, werd mij gezegd, want er stond dat ie klaar was voor verzending. Dus maandagochtend zou ik nog geen internet hebben. Ik zou alvast wat foto's doorsturen en dat kon ik natuurlijk best bij mijn buufinnetje doen. Met een beetje mazzel zou maandag het pakket vroeg worden bezorgd. Maar nee hoor. En na een telefoontje werd mij verteld dat het nu binnen vijf werkdagen bezorgd zou moeten worden. Sjonge jonge.
Met mijn geluk zou ik dan pas na het weekend weer kunnen internetten.
Maar gelukkig, op donderdag.... kwam het modem en kon ik weer lekker aan de slag. En dus even vertellen hoe mijn week was.
De fotoreportage was dus goed verlopen, ik heb een paar keer lekker zitten internetten bij mijn buufinnetje en ik heb nog het een en ander gescrapt. Daarover later meer.... moet nog foto's maken ervan....

0 reacties: