Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



21.1.08

Is dit nou niet mooi om te scrappen????


Echt ernstig, als je als moeder zo denkt....

Vanochtend werd ik gebeld door Phaidra's juf. Alleen dat is al genoeg om je een paar extra grijze haren te bezorgen. Wat ze daarna vertelde viel gelukkig toch een beetje mee. Phaidra was tijdens het buiten spelen gevallen en haar neus lag open. Ze waren al met haar naar de dokter geweest (die in hetzelfde pand zit) en die had het even schoongemaakt en gekeken, maar het was niet zo heel ernstig. Wel een bloedneus, die ff door bleef gaan, maar Phaidra wilde wel heel graag naar huis.
Dus Dymion achtergelaten bij mijn buufinnetje (waar we zouden gaan schoonmaken, zoals we dat elke maandag doen) en op de fiets gesprongen naar school. Ze zat door zoooo zielig in een hoekje en we zijn maar gauw weggegaan. Toen wilde ze graag naar Dafni, maar die zat nog op schooltje, maar eigenlijk was het wel makkelijk om haar maar meteen mee te nemen, hoefde ik niet nog een keer heen en weer... Dus die uit de klas gehaald en voorop de fiets, waar ze eigenlijk niet meer past, maar ach...
Onderweg bedacht ik me dat ik ook nog een buurjongetje meeneem van en naar school omdat zijn moeder hoogzwanger is en door bekkeninstabiliteit dat stuk niet meer kan lopen. Sjips.... Gelukkig kon ik een andere moeder bellen die op dezelfde school zit (de schooltijden lopen nl. errug uiteen) en die hem wel wil meenemen tussen de middag. Gelukkig maar. Richard wil eerder thuiskomen, ook voor Phaidra, dus dan kan ik met de auto vanmiddag dat ventje gaan ophalen...
Wat een gedoe zeg, maar toch wel makkelijk, al die moeders in de buurt, hahahaha...
En ja, dan ben je thuis en wat ga je dan meteen doen... foto's maken natuurlijk!!!!!! Want het zijn mooie kleuren zo.... daar kunnen we wel wat mee....aaaaach....

1 reacties:

Hinke zei

Oooo die Phaidra. Ik dacht dat alleen jongens vielen en van die grote bulten en schrammen opliepen.
Sterkte meiden.

Groetjes
Hinke