Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



6.1.08

Lekker scrapdagje....






Gisteren kwam mijn vriendin Sandra om te scrappen, zij ging werken aan een albumpje en ik heb lekker wat lootjes kunnen maken. Toch wel leuk, gewoon een hele dag niks anders dan scrappen. 's Ochtends vroeg had ik de nodige huishoudelijke klusjes al gedaan, dus toen ze om half vijf weggingen was zij al een eind op weg en ik had vijf lay outs liggen..... wow....

1 reacties:

Anoniem zei

Het was zeker een lekker dagje... Heb je goed vermaakt. Ik heb inmiddels nog 3 pagina's af... Het begint al echt een boekje te worden. Heb nu genoeg inspiratie.
Bedankt!!!!!

Liefs,
Sandra