Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



27.1.08

Het gaat lekker hier....

Wat begon als een rare eindigde ook zo... donderdagavond kregen we visite van mijn tante en dat was supergezellig. Toen de kinderen net op bed lagen werd ik ineens beroerd, eerst dacht ik dat het eten niet goed was ofzo, maar Richard en TT hadden nergens last van. Ik wist niet hoe ik het had en ben op de bank gekropen met een dikke deken over me heen. Vroeg naar bed, nauwelijks geslapen en de volgende dag hartstikke naar.
Phaidra kwam tussen de middag thuis met koorts en die is dus lekker naar bed gegaan. Tegen de avond klaagde ze over pijn in haar nek en hoofdpijn. Bah, dat samen met koorts vind ik zelf niet echt een geslaagde combi. Voor de zekerheid even langs de huisartsenpost maar ze heeft "gelukkig" alleen een virus. Waarschijnlijk hetzelfde virus wat iedereen hier heeft, want ik hoor niks anders....
Dafni heeft ondertussen zo'n zes keer per dag een schone onderbroek nodig, omdat ze "natte windjes" laat. Zaterdag pyamadag en zondagochtend dacht ik lekker uit te gaan slapen maar.... Dymion kwam in onze kamer en spuugde meteen het bed en zichzelf onder. Nou een lekker begin van de dag, we waren gewassen, aangekleed en beneden om zeven uur 's ochtends... waaaaah!!!
Nog ruim een uurtje dan lekker vroege lunch en allemaal naar bed, want Dafni zit meer op de WC dan binnen en Dymion had een overgelopen luier, wat een fijn virus, hahaha....
Nou ja, how than too.... ze zijn wel lief hoor:


1 reacties:

Anoniem zei

Hoi,

Gezellig hoor bij je..... Je moet de blog van Frank en Pamela gaan lezen, kunnen jullie samen klagen over zieke kinders enzo.... hihi

http://mampam.blogspot.com

Groetjes,
Sandra