Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



1.1.08

Een gelukkig en gezond 2008!!!!














Meestal doe ik niet aan goede voornemens, maar dit jaar wel. We gaan met het hele gezin Grieks leren en werken aan onze droom om te gaan emigreren. We blijven op zoek naar DE locatie, een klein, gezellig, mooi, rustig hotelletje/pensionnetje met ruimte voor een ieniemienie souvenirwinkeltje waar ik scrapsouvenirs kan verkopen. Hopelijk krijgen we de grieken ook gek voor scrappen, want nu is het nog volkomen onbekend daar.
Verder natuurlijk afvallen.... pffffffff ik word al moe als ik eraan denk, maar dat is misschien ook juist een teken dat het ook echt nodig is. Dit jaar gaan we er dus tegenaan!!!
Ik wens iedereen die ook (moeilijke)goede voornemens heeft heel veel succes dit jaar!!!!

0 reacties: