Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



29.1.08

Een ander formaatje, erg wennen, maar ook erg leuk...



Ik denk dat ik wel meer lootjes ga maken op een half vel. Niet alleen maar omdat het kostenbesparend is, hahaha.... maar gewoon omdat het toch wel erg leuk is om te doen. En het is weer eens wat anders... Bovendien vindt Richard dit ook leuk en is hij niet zo blij dat ik de laatste tijd geen opdrachten meer heb en dus niks verdien. Maar wel blijf uitgeven en van die "dure" lootjes maak voor mezelf...
Maar ja, dat hoort er toch ook bij....

1 reacties:

Anoniem zei

Hoi,

Ik zal eens polsen bij mijn nichten.... Ze vonden mijn boekje voor mijn ouders erg mooi..... Je weet het nooit.....

Groetjes,
Sandra