Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



23.1.08

Wat een rare week....


Zo met die gewonde Phaidra is de week zo raar begonnen dat ik het niet echt naar mijn zin heb. Bah. Gelukkig is het nu alweer woensdag en is Richard morgen en overmorgen dus lekker vrij.
Met Phaidra gaat het alweer een beetje beter, ze heeft er gelukkig niet echt veel last van, maar ik vrees dat het nog wel even duurt voor ze er weer "normaal" uitziet....
Gisterochtend heeft Dymion heel veel lopen mopperen en huilen en toen we tussen de middag Phaidra uit school gingen halen is ie in slaap gevallen in de buggy en werd hij niet wakker voor het eten. Zelfs toen we Phaidra weer teruggebracht hadden sliep ie nog, dus heb ik hem maar heel voorzichtig zijn jasje uitgedaan en hem lekker in bed gelegd.... maar natuurlijk wel EERST een foto genomen!!!!

Toch heb ik wel wat gescrapt nog de afgelopen dagen....sja, dat gaat gewoon door, he, hahaha

0 reacties: