Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



7.8.06

Vroeg...

Ik sta altijd vroeg op, meestal samen met Dymion. Vanmorgen ook, toen Richard de deur uitging, heb ik eerst Dymion in bad gedaan en daarna heb ik even gedoucht. Normaal douchen we samen, maar Dymion heeft nog steeds last van wat eczeem op zijn hoofdje, dus die krijgt een speciaal badje...
Normaalgesproken gaan we dan naar beneden, kan ik lekker de messageboards bekijken waar ik lid van ben of nog even lekker wat scrappen, maar al twee ochtenden roept Phaidra heel zielig, mama, mag ik op de wc poepen? Tja, wat moet je dan... Tuurlijk mag dat, graag zelfs! Maar als ze dan eenmaal zit, dan komt er niks.... en terug naar bed dat zit er dan niet meer in en dan is Dafni natuurlijk ook wakker, dus dan allemaal maar wassen en aankleden... En eer we dan beneden zijn is het meteen tijd om te eten en dan komt er van dat messageboard ook even niks, maar ja, gelukkig is het tussen tien en elf meestal wel rustig, dan zijn de meiden aan het kleuren, bouwen of ergens mee aan het spelen...

Maar juist dat ene uurtje zo 's ochtends vroeg, dat vind ik zooo lekker!

0 reacties: