Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



14.8.06

Ik ben erg druk met een album deze maand, maar tussendoor moet ik natuurlijk zo af en toe ook wel eens een lootje voor mezelf maken, anders wordt ik gek, hahaha....

En aangezien ik zaterdag best wel weer een paar (ahum) leuke dingetjes heb gekocht, moest er ook wat worden uitgeprobeerd, zoals een rimmetje voor een zelfgemaakte tag, ZONDER tagmaker!!! En dat gaat dus prima, gewoon met de hamer dichtslaan, zie je niks van, weer dertig euro uitgespaard!Wat nog meer nieuw is op deze LO zijn de stempels, de titel (quote) is gestempeld met clearstamps van Technique Tuesday, geweldig! Dat is dus een superaankoop. Verder was het allemaal uit voorraad, behalve het lichtroze rikrak, dat is nieuw.. (had je dat dan nog niet, met twee meiden???? nee dus...)

0 reacties: