Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



24.8.06

Hollands Glorie

Zaterdag hebben we een buurtfeest, ik heb er ontzettend veel zin in... wel moeten we nog flink wat inkopen doen, maar helaas zijn er nog heel veel betalingen nog niet binnen, dus daar moeten we toch even op wachten. Ik hoop dat we het gaan redden, maar het zal sowieso wel gezellig worden denk ik zo....

Ik ga nu maar gauw verder aan een miniscrapboekje van de bouw, zodat iedereen die niet zo vaak kon komen kijken, wat foto's van het bouwproces kan zien. Ik heb helaas geen foto's van elk blok, maar ik kom een heel eind...

Als het af is zal ik hier ff wat laten zien!

0 reacties: